Warunki ochrony danych osobowych

Informacje o zarządzaniu danymi

 

1. Identyfikacja administratora danych

https://www.elektroshock.pl

Dol-Kre-4you spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Numer rejestracyjny: 03853489

Numer VAT: CZ03853489

Siedziba: Heinemannova 2695/6, Praga 6, 16000

Miejsce prowadzenia działalności: Dol-Kre-4you sro, Mostecká 24, 51721, Týniště nad Orlicí

Telefon: +420 606 363 629

Adres e-mail: info@elektroshock.pl

dział reklamacji: service@elektroshock.pl

(dalej: Administrator Danych) działa.

 

2. Przepisy dotyczące zarządzania danymi, zakres informacji

 

2.1. Administrator danych zajmuje się przede wszystkim danymi Użytkowników

ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 (27 kwietnia 2016 r.) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95 /46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); (Ogólne rozporządzenie UE o ochronie danych osobowych – Ogólne rozporządzenie Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych), (dalej: RODO),
XLVIII z 2008 roku w sprawie podstawowych warunków i niektórych ograniczeń działalności reklamy gospodarczej. prawo,
CVIII z 2001 r. w sprawie niektórych kwestii związanych z usługami handlu elektronicznego i społeczeństwa informacyjnego. prawo (Ekertv.)
regulują jej przepisy.

 

2.2. Zakres niniejszej karty informacyjnej dotyczy korzystania ze strony internetowej dostępnej pod ww. adresem internetowym (dalej: strona internetowa), korzystania z usług dostępnych w tym miejscu oraz przetwarzania danych w trakcie realizacji zamówień złożonych w sklepie internetowym.

 

2.3. Według tych danych Użytkownikiem są osoby fizyczne przeglądające serwis, korzystające z usług serwisu i zamawiające produkty u Administratora.

 

Informacje o zarządzaniu danymi
Informacje o zarządzaniu danymi

 

1. Identyfikacja administratora danych

https://www.elektroshock.hu

Dol-Kre-4you spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Numer rejestracyjny: 03853489

Numer VAT: CZ03853489

Siedziba: Heinemannova 2695/6, Praga 6, 16000

Miejsce prowadzenia działalności: Dol-Kre-4you sro, Mostecká 24, 51721, Týniště nad Orlicí

Telefon: 606 363 629

Adres e-mail: info@elektroshock.hu

dział reklamacji: service@elektroshock.hu

(dalej: Administrator Danych) działa.

 

2. Przepisy dotyczące zarządzania danymi, zakres informacji

 

2.1. Administrator danych zajmuje się przede wszystkim danymi Użytkowników

ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 (27 kwietnia 2016 r.) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95 /46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); (Ogólne rozporządzenie UE o ochronie danych osobowych – Ogólne rozporządzenie Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych), (dalej: RODO),
XLVIII z 2008 roku w sprawie podstawowych warunków i niektórych ograniczeń działalności reklamy gospodarczej. prawo,
CVIII z 2001 r. w sprawie niektórych kwestii związanych z usługami handlu elektronicznego i społeczeństwa informacyjnego. prawo (Ekertv.)
regulują jej przepisy.

 

2.2. Zakres niniejszej karty informacyjnej dotyczy korzystania ze strony internetowej dostępnej pod ww. adresem internetowym (dalej: strona internetowa), korzystania z usług dostępnych w tym miejscu oraz przetwarzania danych w trakcie realizacji zamówień złożonych w sklepie internetowym.

 

2.3. Według tych danych Użytkownikiem są osoby fizyczne przeglądające serwis, korzystające z usług serwisu i zamawiające produkty u Administratora.

 

3. Podstawa prawna zarządzania danymi

 

3.1. Podstawą prawną zarządzania danymi przez Administratora jest zgoda Użytkownika zgodnie z art. 6 ust. 1 litera a) RODO w zakresie zarządzania niektórymi danymi oraz w zakresie zarządzania danymi związanymi z zamówieniami, V art. 6 ust. 1 litera b) RODO stanowi, że zarządzanie danymi jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest Użytkownik.

 

3.2. W przypadku zarządzania danymi na podstawie zgody Użytkownik wyraża zgodę poprzez zaznaczenie pola przed oświadczeniem o zarządzaniu danymi umieszczonym w odpowiednich miejscach. Użytkownik może w każdej chwili zapoznać się z informacją o zarządzaniu danymi klikając w napis „Informacja o zarządzaniu danymi” znajdujący się na dole każdej strony serwisu lub klikając w odnośnik oznaczony tekstem „Informacja o zarządzaniu danymi” „w oświadczeniu o zarządzaniu danymi, o którym mowa w tym punkcie, w którym Administrator przekazuje użytkownikowi jasne i szczegółowe informacje wstępne. Użytkownik zaznaczając pole znajdujące się przed oświadczeniem o zarządzaniu danymi oświadcza, że ​​zapoznał się z informacją o zarządzaniu danymi i znając jej treść wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych w sposób opisany w tej informacji.

 

3.3. W niektórych przypadkach przepisy prawa nakładają na administratora obowiązek przeprowadzenia określonych operacji związanych z zarządzaniem danymi, a podstawą prawną zarządzania danymi mogą być także prawnie uzasadnione interesy. Użytkownik może przeczytać o nich szerzej poniżej, w rozdziałach poświęconych zarządzaniu indywidualnymi danymi.

 

4. Zarządzanie danymi związane z zapewnieniem działania usług informatycznych

 

4.1. Administrator danych wykorzystuje pliki cookies w celu obsługi serwisu oraz gromadzenia danych technicznych o osobach odwiedzających stronę.

 

4.2. Administrator danych udostępnia odrębną kartę informacyjną dotyczącą zarządzania danymi przy pomocy plików cookies: Informację dotyczącą zarządzania danymi dotyczącą stosowania plików cookies.

 

5. Zarządzanie danymi związanymi z odbieraniem i odpowiadaniem na wiadomości

 

5.1. Zakres przetwarzania danych: Użytkownicy, którzy wysyłają wiadomości do Administratora Danych za pomocą interfejsu komunikacyjnego dostępnego w pozycji menu „Kontakt” na stronie internetowej lub drogą elektroniczną na adres(y) e-mail podany w serwisie.

 

5.2 Podstawa prawna zarządzania danymi: zgoda Użytkownika na podstawie art. 6 ust. 1 punkt a) RODO.

 

5.3. Określenie zakresu przetwarzanych danych:

Użytkownik wysyłający wiadomość:

nazwa,
Twój adres e-mail,
dodatkowe informacje podane przez Użytkownika w wiadomości.
W odniesieniu do innych danych, które Użytkownik może podać w wiadomości, Administrator Danych zarządza danymi jedynie w związku z treścią przesłanej wiadomości w momencie jej otrzymania, natomiast Administrator Danych nie żąda od Użytkownika żadnych danych osobowych. dane, które mogą być tam zawarte. W przypadku przekazania niespodziewanych danych osobowych Administrator danych nie przechowuje nieoczekiwanych danych osobowych, lecz niezwłocznie je usuwa ze swojego systemu informatycznego.

 

5.4. Cel zarządzania danymi: umożliwienie użytkownikowi wymiany wiadomości z administratorem danych.

Powiązane usługi:

napisz wiadomość na stronie,
otrzymania wiadomości przesłanej pocztą elektroniczną (z wykorzystaniem adresów e-mail podanych na stronie),
ustosunkowania się do otrzymanych przez Administratora wiadomości w powyższym trybie, co Administrator uczyni w terminie 2 dni roboczych.

 

5.5. Okres zarządzania danymi: Trwa do czasu odpowiedzi na wiadomość lub spełnienia żądania Użytkownika. Administrator danych usuwa dane przetwarzane w tym celu po udzieleniu odpowiedzi na wiadomość/zrealizowaniu żądania. Jeżeli wymiana informacji następuje poprzez wymianę kilku wiadomości na powiązane tematy, administrator danych w takim przypadku usunie dane po zakończeniu wymiany informacji lub po rozpatrzeniu żądania.

Jeżeli w wyniku wymiany wiadomości zostanie zawarta umowa, a treść wiadomości będzie istotna z punktu widzenia umowy, w takim przypadku podstawa prawna i czas trwania zarządzania danymi będą określone w „Zarządzaniu danymi”. danych związanych z zamówieniem” (zarządzanie danymi związanymi z zamówieniem).

 

5.6. Sposób przechowywania danych: Na osobnej liście zarządzania danymi w systemie informatycznym Data Manager.

 

6. Zarządzanie danymi związanymi z wysyłaniem newsletterów

 

6.1. Podmiot objęty zarządzaniem danymi: Użytkownik, który zapisuje się do newslettera poprzez wypełnienie w serwisie pól zapisu do newslettera i zaznaczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody.

 

6.2. Podstawa prawna zarządzania danymi: lit. a) art. 6 ust. 1 RODO i gr. Zgoda użytkownika na podstawie ust. (1) i (2) § 6. Użytkownik wyraża dobrowolną zgodę poprzez zapoznanie się z niniejszą informacją dotyczącą zarządzania danymi oraz wypełnienie pól umożliwiających zapisanie się do newslettera i zaznaczenie znajdującego się tam oświadczenia o zgodzie. Użytkownik oświadcza, że ​​wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych zgodnie z informacją o zarządzaniu danymi oraz na przesyłanie newslettera.

Celem usługi newslettera jest nie tylko przesyłanie przydatnych informacji, ale także bezpośrednie uzyskanie informacji od administratora danych. Użytkownik może skorzystać z tej usługi niezależnie od korzystania z innych usług. Korzystanie z tej usługi następuje na podstawie dobrowolnej decyzji Użytkownika po uzyskaniu odpowiednich informacji. Nieskorzystanie przez Użytkownika z usługi newslettera nie powoduje pogorszenia sytuacji w zakresie korzystania z serwisu i korzystania z jego usług dodatkowych. Administrator danych nie uzależnia korzystania ze swoich bezpośrednich usług biznesowych od korzystania z jakichkolwiek innych usług.

 

6.3. Określenie zakresu przetwarzanych danych:

nazwa,
adres e-mail.

 

6.4. Cel zarządzania danymi: przesyłanie Użytkownikowi newsletterów przez Administratora Danych drogą elektroniczną. Wysyłanie newsletterów oznacza przesyłanie informacji o usługach Administratora, aktualnościach i bieżących wydarzeniach, przyciągających uwagę ofertach, treściach reklamowych oraz wsparciu sprzedaży.

 

6.6. Okres zarządzania danymi: Administrator danych zarządza danymi przetwarzanymi w celu wysyłki newslettera do czasu wycofania przez Użytkownika zgody (rezygnacji z subskrypcji) lub do czasu usunięcia danych na żądanie Użytkownika.

 

6.7. Sposób przechowywania danych: Na osobnej liście zarządzania danymi w systemie informatycznym Data Manager.

 

7. Zarządzanie danymi związanymi z rejestracją

 

7.1. Zakres przetwarzania danych: Użytkownicy rejestrujący się w serwisie.

 

7.2. Podstawą prawną zarządzania danymi jest zgoda Użytkownika oparta na art. 6 ust. 1 punkt a) RODO. Dobrowolnej zgody użytkownik udziela poprzez wypełnienie karty katalogowej, która pojawia się podczas rejestracji, zaznaczenie pola znajdującego się przed oświadczeniem o zarządzaniu danymi i na koniec kliknięcie przycisku niezbędnego do dokończenia rejestracji.

 

7.3. Określenie zakresu przetwarzanych danych: W przypadku zarejestrowanych użytkowników zarządzanie danymi ma wpływ na zakres danych osobowych oraz danych kontaktowych, które należy podać w ww. formularzu rejestracyjnym.

Zakres danych:

nazwisko,
imię,
adres e-mail,
hasło.

Celem zarządzania danymi jest ułatwienie rejestracji w serwisie i regularnych zakupów.

Powiązane usługi:

utworzenie konta osobistego dla Użytkownika,
ułatwienie składania zamówienia online produktu poprzez zapisanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia, a także umożliwienie Użytkownikowi samodzielnej edycji tych danych,
zapamiętywania poprzednich zamówień i udostępniania ich Użytkownikowi w ramach konta użytkownika.

 

 

7.4. Czas zarządzania danymi: W przypadku zarejestrowanych Użytkowników okres zarządzania danymi trwa do momentu usunięcia danych na żądanie zarejestrowanego Użytkownika. Zakończenie zarządzania danymi może nastąpić również poprzez usunięcie rejestracji Użytkownika lub poprzez usunięcie rejestracji Użytkownika przez Administratora danych. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z rejestracji lub zażądać jej anulowania u Administratora Danych, przy czym Administrator danych rozpatrzy żądanie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania żądania.

 

7,5. Sposób przechowywania danych: Na osobnej liście zarządzania danymi w systemie informatycznym Data Manager.

 

8. Zarządzanie danymi związanymi z zamówieniami

 

8.1. Zakres przetwarzania danych: Użytkownicy składający zamówienia w serwisie.

 

8.2. Podstawa prawna zarządzania danymi: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, zgodnie z którym zarządzanie danymi jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest Użytkownik.

 

8.3. Określenie zakresu przetwarzanych danych: przetwarzanie danych ma wpływ na zakres danych osobowych i danych kontaktowych wymienionych poniżej.

Użytkownik

jego nazwisko
jego imię
adres rozliczeniowy
numer telefonu
adres e-mail
adres dostawy
oznaczenie zamawianego(-ych) produktu(ów).
cenę zakupu zamówionego(-ych) produktu(ów).
sposób odbioru/dostawy
metoda płatności
inne dane niezbędne do realizacji zamówienia podane przez Użytkownika w trakcie składania zamówienia
data zamówienia
data płatności

 

8.4. Cel zarządzania danymi: zawarcie i realizacja umowy utworzonej na podstawie zamówienia.

 

8,5. Okres zarządzania danymi: w/w dane przetwarzane w celu realizacji zamówienia Administrator przetwarza dane przez okres niezbędny do wypełnienia obowiązku przechowywania dokumentów wynikającego z ustawy o rachunkowości. Zgodnie z ustawą o rachunkowości okres ten wynosi co najmniej 8 lat od dnia wystawienia faktury, po czym dane zostaną usunięte przez Administratora w ciągu roku.

W przypadku dostawy niezbędnej do realizacji zamówienia, niezbędne dane (imię i nazwisko, adres dostawy, numer telefonu) będą przetwarzane w tym celu do czasu realizacji dostawy. Przekazując przewoźnikowi dane niezbędne do realizacji dostawy, administrator danych stosuje ograniczenia w zakresie zarządzania danymi, zgodnie z którymi przewoźnik może przetwarzać przekazane dane wyłącznie w zakresie i przez czas niezbędny do realizacji dostawy.

Jednakże prawnie uzasadnionym interesem firmy spedycyjnej może być zatrzymanie powyższych danych lub ich części przez pewien okres czasu na wypadek ewentualnych roszczeń, reklamacji lub sporów cywilnych. Odbywa się to jednak jako niezależny administrator danych, użytkownik może przeczytać więcej na ten temat w informacjach dotyczących zarządzania danymi danego usługodawcy. Takich dostawców usług, z których korzysta Administrator danych, można znaleźć w części „Stosowanie procesora danych” niniejszej informacji, gdzie wskazano także dostępność ich stron internetowych zawierających informacje dotyczące zarządzania danymi.

Wszelkie inne dane przetwarzane w trakcie zamówienia – np. korespondencję Użytkownika i Administratora Danych o merytorycznej treści związanej z zamówieniem – Administrator rozporządza nimi w ciągu 5 lat od zawarcia umowy – ogólny termin przedawnienia roszczeń cywilnych.

 

8.6. Sposób przechowywania danych: Na odrębnym wykazie zarządzania danymi w systemie informatycznym Administratora Danych oraz danymi niezbędnymi do prawidłowego prowadzenia księgowości w celu wywiązania się z obowiązku prowadzenia rachunków przewidzianego w ustawie o rachunkowości na dowodach księgowych.

 

9. Przesyłanie danych

 

9.1. Krąg osób, których dotyczy transfer danych: Użytkownicy, którzy podczas składania zamówienia w serwisie wybierają metodę płatności on-line, niezależnie od korzystania z innych usług świadczonych przez serwis.

 

9.2. Odbiorca transferu danych:

* nazwa dostawcy płatności online powiązanego z kartą bankową

Numer rejestracyjny firmy:

numer podatkowy:

Siedziba:

Lokalizacja:

Miejsce prowadzenia działalności:

Telefon:

Adres e-mail:

spółka handlowa, jako dostawca usług płatności internetowych dostępnych na stronie internetowej Administratora.

 

9.3. Podstawa prawna przekazania danych: na podstawie lit. f) art. 6 ust. (1) RODO prawnie uzasadniony interes Usługobiorcy.

Na podstawie odpowiednich przepisów prawa odbiorca jest zobowiązany do posiadania systemu zapobiegania i wykrywania nadużyć w związku ze świadczeniem usługi płatniczej oraz uprawniony jest do zarządzania niezbędnymi w tym celu danymi osobowymi. Zgodnie ze ciążącymi na nim obowiązkami prawnymi Odbiorca opracował system, którego działanie wymaga przekazania danych przez Administratora. W związku z tym prawnie uzasadnionym interesem Beneficjenta jest możliwość stosowania systemu zapobiegania i wykrywania nadużyć finansowych w celu wypełnienia swoich obowiązków prawnych.

Prawnie uzasadnionym interesem Administratora i Odbiorcy jest zapobieganie oszustwom i zapewnienie prawidłowego funkcjonowania płatności internetowych. Głównym źródłem dochodów obu organizacji jest prawidłowe funkcjonowanie systemu płatniczego. Ponadto wszystko to leży w interesie Użytkownika, a zwłaszcza zapobieganiu niewłaściwemu wykorzystaniu danych karty bankowej.

Przekazanie danych umożliwia weryfikację i wykrycie nadużyć oraz usunięcie przeszkód, które mogą pojawić się w procesie płatności.

Dane pochodzące z danych Użytkownika przetwarzane w trakcie rezerwacji/zamówienia przekazywane są drogą elektroniczną zapewniającą szyfrowany ruch danych, wyłącznie dla Odbiorcy i wyłącznie w przypadku płatności on-line kartą bankową, której Odbiorca nie wykorzystuje w żadnym innym celu. Z tego wszystkiego wynika, że ​​przekazanie danych nie stwarza dla Użytkownika istotnego ryzyka i nie ma na niego innego zauważalnego wpływu.

Przekazanie danych jest niezbędne do osiągnięcia opisanych tutaj celów, a także nadaje się do zwiększenia bezpieczeństwa usługi płatniczej.

Mając na uwadze powyższe oraz wbudowane zabezpieczenia, przekazanie danych nie stanowi nieuzasadnionej ingerencji w prywatność Użytkowników, dlatego też przekazanie danych jest niezbędną i uzasadnioną operacją zarządzania danymi.

 

9.4. Zakres przesyłanych danych:

produkty umieszczone w koszyku podczas zakupu i dane zakupowe wyświetlane w koszyku (ceny, koszty),
nazwa,
numer telefonu,
adres e-mail,
tytuł.
Użytkownik przekazuje dane karty bankowej podane podczas płatności bezpośrednio dostawcy usług płatniczych, dzięki czemu nie wchodzą one w posiadanie Administratora danych.

 

9,5. Cel przekazywania danych: prawidłowe działanie usługi płatniczej i przetwarzania płatności w sensie technicznym, potwierdzanie transakcji, prowadzenie monitoringu nadużyć – system wykrywania nadużyć wspierający kontrolę transakcji bankowych inicjowanych elektronicznie – ochrona interesów użytkowników, a także jako obsługa klienta, aby pomóc Użytkownikowi.

 

9.6. Użytkownik może dowiedzieć się więcej o zarządzaniu danymi przez firmę świadczącą usługę płatności online, o innych okolicznościach zarządzania danymi - m.in. o jego podstawie prawnej, celu, dokładnym zakresie zarządzanych danych oraz czasie przechowywania danych . zarządzanie - na stronie internetowej firmy.

 

9.7. Administrator danych nie przekazuje danych podmiotom trzecim w celach handlowych lub marketingowych.

 

9,8. Poza powyższym przypadkiem administrator danych przekazuje dane organom jedynie w przypadku, gdy istnieje obowiązek prawny.

10. Korzystanie z procesora danych
Administrator danych wykorzystuje następujące organizacje biznesowe jako podmioty przetwarzające dane.

 

10.1. Dostawca hostingu

10.1.1. Zakres przetwarzania danych: Użytkownicy odwiedzający serwis, niezależnie od korzystania z usług świadczonych w ramach serwisu.

10.1.2. Administrator danych wykorzystuje

* Nazwa dostawcy usług hostingowych

Numer rejestracyjny firmy:

numer podatkowy:

Siedziba:

Lokalizacja:

Miejsce prowadzenia działalności:

Telefon:

Adres e-mail:

firmę handlową jako dostawcę usług hostingowych (dalej: Procesor Danych).

 

10.1.3. Określenie zakresu danych, których dotyczy przetwarzanie danych: przetwarzanie danych dotyczy wszystkich danych wymienionych w niniejszej informacji.

10.1.4. Celem przetwarzania danych jest zapewnienie działania serwisu w zakresie technologii informatycznych.

10.1.5. Okres przetwarzania danych: taki sam, jak okresy zarządzania danymi określone w niniejszej karcie informacji o zarządzaniu danymi, regulowane przez cele zarządzania danymi mające wpływ na każdą grupę danych.

10.1.6. Przetwarzanie danych oznacza wyłącznie udostępnienie przestrzeni dyskowej niezbędnej do działania serwisu w sensie informatycznym.

 

 

10.2. Twórca strony internetowej

 

10.2.1. Zakres przetwarzania danych: Użytkownicy odwiedzający serwis, niezależnie od korzystania z usług świadczonych w ramach serwisu.

10.2.2. Administrator danych wykorzystuje je jako podmiot przetwarzający dane

Shoptet, jako

Identyfikator: 28935675

Numer VAT: CZ28935675

Siedziba: Dvořeckého 628/8, 169 00 Praga 6, Czechy

Telefon: +420 604 600 444

Adres e-mail: info@shoptet.cz

Strona internetowa: https://www.shoptet.cz/

biznesową jako twórca stron internetowych (zwany dalej: Procesorem Danych).

 

10.2.3. Określenie zakresu danych, których dotyczy przetwarzanie danych: przetwarzanie danych dotyczy wszystkich danych wymienionych w niniejszej informacji.

 

10.2.4. Celem przetwarzania danych jest zapewnienie funkcjonowania serwisu w rozumieniu informatycznym poprzez zarządzanie danymi objawiające się niezbędnymi operacjami technologii informatycznych.

10.2.5. Okres przetwarzania danych: taki sam, jak okresy zarządzania danymi określone w niniejszej karcie informacji o zarządzaniu danymi, regulowane przez cele zarządzania danymi mające wpływ na każdą grupę danych.

10.2.6. Przetwarzanie danych oznacza wyłącznie operacje techniczne niezbędne do działania serwisu w sensie informatycznym.

10.3. Przetwarzanie danych związanych z wysyłaniem newsletterów.

 

10.3.1. Zakres przetwarzania danych: Użytkownicy zapisujący się do newslettera w serwisie, niezależnie od korzystania z innych usług świadczonych w ramach serwisu.

10.3.2. Administrator danych wykorzystuje

*nazwa firmy świadczącej usługę e-mail marketingu

Numer rejestracyjny firmy:

numer podatkowy:

Siedziba:

Lokalizacja:

Miejsce prowadzenia działalności:

Telefon:

Adres e-mail:

jako twórca i administrator oprogramowania do newslettera, z którego korzysta Administrator Danych (dalej: Procesor Danych).

 

10.3.3. Określenie zakresu danych, których dotyczy przetwarzanie danych: przetwarzanie danych ma wpływ na imię i nazwisko oraz adres e-mail Użytkownika, który zapisał się do newslettera.

10.3.4. Celem przetwarzania danych jest zapewnienie działania oprogramowania wykorzystywanego przez Administratora Danych do przesyłania newsletterów w rozumieniu informatycznym, poprzez zarządzanie danymi, co przejawia się w operacjach technicznych niezbędnych do bezpiecznej pracy oprogramowania.

10.3.5. Okres przetwarzania danych: Do czasu wycofania przez Użytkownika zgody na przesyłanie newslettera (wypisanie się) lub do czasu usunięcia danych na żądanie Użytkownika.

10.3.6. Przetwarzanie danych oznacza wyłącznie operacje techniczne niezbędne do działania oprogramowania służącego do wysyłania newslettera w sensie informatycznym.

 

10.4. Przetwarzanie danych związanych z dostawą produktów.

 

10.4.1. Zakres przetwarzania danych: Użytkownicy zamawiający produkt z dostawą pod wskazany przez siebie adres.

10.4.2. Administrator danych wykorzystuje

* nazwa dostawcy

Numer rejestracyjny firmy:

numer podatkowy:

Siedziba:

Lokalizacja:

Miejsce prowadzenia działalności:

Telefon:

Adres e-mail:

 

jako usługodawca dostarczający produkty (dalej: Procesor Danych),

 

* nazwa dostawcy (punkt odbioru osobistego)

Numer rejestracyjny firmy:

numer podatkowy:

Siedziba:

Lokalizacja:

Miejsce prowadzenia działalności:

Telefon:

Adres e-mail:

jako usługodawca dostarczający produkty do punktu odbioru (dalej: Procesor Danych),

 

* nazwa dostawcy (maszyna pakująca)

Numer rejestracyjny firmy:

numer podatkowy:

Siedziba:

Lokalizacja:

Miejsce prowadzenia działalności:

Telefon:

Adres e-mail:

 

jako usługodawca dostarczający produkty do punktu odbioru (dalej: Procesor Danych).

 

10.4.3. Definicja zakresu danych, których dotyczy przetwarzanie danych: przetwarzanie danych dotyczy następujących danych Użytkownika w celu realizacji umowy utworzonej na podstawie zamówienia Użytkownika (dostawa):

nazwisko,
imię,
numer telefonu,
adres dostawy.
10.4.4. Cel przetwarzania danych: w ramach realizacji umowy zawartej na podstawie zamówienia Użytkownika, dostawa zamówionego produktu przesyłką pod wskazany przez Użytkownika adres, w razie potrzeby po konsultacji telefonicznej. dotyczące miejsca i czasu dostawy.

10.4.5. Czas przetwarzania danych: trwa przez czas niezbędny do realizacji zamówienia i dostawy.

10.4.6. Przetwarzanie danych oznacza wyłącznie operacje zarządzania danymi niezbędne do realizacji dostawy i dostawy.

0,5. Przetwarzanie danych związane z generowaniem faktur.

 

10.5.1. Zakres przetwarzania danych: Użytkownicy składający zamówienia w serwisie niezależnie od korzystania z innych usług świadczonych w ramach serwisu.

10.5.2. Administrator danych wykorzystuje

* nazwa firmy udostępniającej program rozliczeniowy

Numer rejestracyjny firmy:

numer podatkowy:

Siedziba:

Lokalizacja:

Miejsce prowadzenia działalności:

Telefon:

Adres e-mail:

 

jako twórca i administrator oprogramowania do fakturowania, z którego korzysta Administrator Danych (dalej: Procesor Danych).

 

10.5.3. Określenie zakresu danych, których dotyczy przetwarzanie danych: przetwarzanie danych ma wpływ na nazwę i adres użytkownika składającego zamówienie, a także identyfikację zamawianego produktu/usług, daty zakupu i paragony zawierające cenę zakupu, opłatę za dostawę i wszelkie inne opłaty.

10.5.4. Celem przetwarzania danych jest zapewnienie działania oprogramowania, za pomocą którego Administrator danych wystawia faktury w rozumieniu informatycznym, poprzez zarządzanie danymi przejawiające się w operacjach technicznych niezbędnych do bezpiecznego działania oprogramowania.

10.5.5. Okres przetwarzania danych: przez okres niezbędny do wypełnienia obowiązku przechowywania dokumentów wynikającego z ustawy o rachunkowości – 8 lat od daty wystawienia faktury.

10.5.6. Przetwarzanie danych dotyczy wyłącznie operacji technicznych niezbędnych do obsługi informatycznej oprogramowania służącego do wystawienia faktury.

10.6. Przetwarzanie danych związane z usługami księgowymi.

 

10.6.1. Zakres przetwarzania danych: Użytkownik składający zamówienie.

10.6.2. Menedżer danych wykorzystuje je jako podmiot przetwarzający dane

*nazwa biura rachunkowego

Numer rejestracyjny firmy:

numer podatkowy:

Siedziba:

Lokalizacja:

Miejsce prowadzenia działalności:

Telefon:

Adres e-mail:

 

jako księgowanie działalności gospodarczej Administratora Danych (dalej: Procesor Danych).

 

10.6.3. Określenie zakresu danych, których dotyczy przetwarzanie danych: przetwarzanie danych ma wpływ na imię i nazwisko oraz adres Użytkownika składającego zamówienie, a także oznaczenie zamawianego towaru, datę zakupu oraz dane zawarte na paragonach zawierających cenę zakupu , opłaty pocztowe i wszelkie inne opłaty.

10.6.4. Celem przetwarzania danych jest wypełnienie wymaganych przepisami prawa obowiązków księgowych związanych z działalnością gospodarczą prowadzoną przez Administratora danych z wykorzystaniem usług ww. podmiotu przetwarzającego dane.

10.6.5. Czas przetwarzania danych: maksymalnie przez czas niezbędny do wypełnienia obowiązku przechowywania dokumentów wynikającego z ustawy o rachunkowości – do czasu usunięcia w roku następującym po upływie 8 lat od dnia wystawienia faktury.

10.6.6. Przetwarzanie danych oznacza wyłącznie czynności niezbędne do wypełnienia i kontroli obowiązków księgowych.

 

10.7. Dane nie są przetwarzane w żadnym innym celu.

 

10.8. Administrator danych nie korzysta z innych procesorów danych niż w/w podmioty przetwarzające dane.

 

11. Prawa użytkownika związane z zarządzaniem danymi

 

11.1. Prawo dostępu: Administrator danych udostępnia na żądanie Użytkownika informację o danych osobowych, którymi zarządza lub przetwarza upoważniony przez niego lub mu dostępny podmiot przetwarzający dane, o ich źródle, celu, podstawie prawnej, czasie przetwarzania danych, o przetwarzanych przez niego danych, na które wyraził zgodę. nazwę i adres podmiotu przetwarzającego oraz jego czynności związane z przetwarzaniem danych, o okolicznościach, skutkach i środkach podjętych w celu zapobieżenia zdarzeniu związanemu z ochroną danych, a w przypadku przekazania danych osobowych osobie, której dane dotyczą – o podstawie prawnej i odbiorcą transferu danych. Administrator danych udzieli informacji bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie miesiąca od dnia otrzymania żądania.

W ramach prawa dostępu administrator przekaże użytkownikowi kopię danych osobowych będących przedmiotem zarządzania danymi, nie później niż w terminie miesiąca od dnia otrzymania żądania. Za dodatkowe kopie, o które zwróci się Użytkownik, Administrator danych może pobrać opłatę w rozsądnej wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych.

 

11.2. Prawo do przenoszenia danych: Użytkownik ma prawo otrzymać w posegmentowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dotyczące go dane osobowe, które dostarczył Administratorowi, a także ma prawo do przeniesienia tych danych innemu administratorowi danych bez przeszkody Administratorowi, któremu dane osobowe zostały udostępnione, jeżeli:

zarządzanie danymi odbywa się na podstawie zgody lub zgody Użytkownika; I
zarządzanie danymi jest zautomatyzowane.
Korzystając z prawa do przenoszenia danych, o którym mowa powyżej, Użytkownik ma prawo – o ile jest to technicznie możliwe – żądać bezpośredniego przekazywania danych osobowych pomiędzy administratorami danych.

11.3. Prawo do sprostowania: Użytkownik może żądać sprostowania przetwarzanych przez siebie danych, czego Administrator dokona bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie miesiąca od dnia otrzymania żądania. Ze względu na cel zarządzania danymi Użytkownikowi przysługuje prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia.

 

11.4. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych: Administrator ustala, jakimi danymi osobowymi zarządza w celu ograniczenia przetwarzania danych. Użytkownikowi przysługuje prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych, jeżeli spełniony jest jeden z poniższych warunków:

użytkownik kwestionuje prawidłowość danych osobowych – wówczas ograniczenie dotyczy czasu umożliwiającego administratorowi sprawdzenie prawidłowości danych osobowych;
zarządzanie danymi jest niezgodne z prawem, a użytkownik sprzeciwia się usunięciu danych i w zamian żąda ograniczenia ich wykorzystania;
administrator danych osobowych nie potrzebuje już danych osobowych do celów zarządzania danymi, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich w celu przedstawienia, dochodzenia lub obrony roszczeń; Lub
użytkownik wniósł sprzeciw wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora; w takim przypadku ograniczenie obowiązuje do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione powody Administratora są nadrzędne wobec uzasadnionych powodów osoby, której dane dotyczą.

 

11,5. Prawo do usunięcia: Administrator usunie dane osobowe jeżeli:

dane osobowe nie są już niezbędne do celu, dla którego zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
użytkownik cofa zgodę, która jest podstawą zarządzania danymi i nie ma innej podstawy prawnej zarządzania danymi;
użytkownik wnosi sprzeciw wobec przetwarzania danych i nie istnieje nadrzędna podstawa prawna do przetwarzania danych lub użytkownik wnosi sprzeciw wobec przetwarzania danych w bezpośrednich celach służbowych;
dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;
dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w przepisach UE lub państwa członkowskiego, który ma zastosowanie do administratora danych;
Użytkownik żąda usunięcia lub sprzeciwia się zarządzaniu danymi, a zbieranie danych osobowych nastąpiło w związku z oferowaniem usług związanych ze społeczeństwem informacyjnym oferowanych bezpośrednio dzieciom.
Administrator danych powiadomi zainteresowanego użytkownika oraz wszystkich administratorów danych, którym dane zostały wcześniej ujawnione, o sprostowaniu, ograniczeniu i usunięciu. Powiadomienie może zostać pominięte, jeżeli okaże się niemożliwe lub będzie wymagało nieproporcjonalnego wysiłku. Administrator danych informuje Użytkownika na żądanie o tych odbiorcach.

 

11.6. Prawo sprzeciwu: Użytkownik ma prawo, z przyczyn związanych z jego sytuacją, wnieść w dowolnym momencie sprzeciw wobec przetwarzania jego danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionych interesów Administratora. W takim przypadku administratorowi nie wolno już przetwarzać danych osobowych, chyba że administrator danych wykaże, że przetwarzanie danych jest uzasadnione ważnymi prawnie uzasadnionymi powodami, które są nadrzędne wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub są niezbędne do zgłaszanie, egzekucja lub obrona roszczeń prawnych.

 

12. Realizacja żądań użytkowników

 

12.1. Informacje i działania zgodnie z powyższym udzielane są przez Administratora Danych bezpłatnie. Jeżeli stosowne żądanie Użytkownika jest oczywiście bezzasadne lub – zwłaszcza ze względu na jego powtarzalność – nadmierne, Administrator danych, biorąc pod uwagę koszty administracyjne związane z udzieleniem żądanych informacji lub informacji lub wykonaniem żądanej czynności:

może pobrać rozsądną opłatę, lub
może odmówić spełnienia żądania.

 

12.2. Administrator danych poinformuje Użytkownika o środkach podjętych w związku z żądaniem, w tym o wydaniu kopii danych, niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie miesiąca od otrzymania żądania. W razie potrzeby, biorąc pod uwagę stopień skomplikowania wniosku i liczbę wniosków, termin ten może zostać przedłużony o kolejne dwa miesiące. Administrator danych informuje Użytkownika o przedłużeniu terminu, podając przyczyny opóźnienia, w terminie miesiąca od dnia otrzymania żądania. Jeżeli zainteresowany Użytkownik złożył żądanie w formie elektronicznej, Administrator danych przekaże informacje w formie elektronicznej, chyba że zainteresowany Użytkownik zażąda inaczej.

 

12.3. Jeżeli administrator nie podejmie działań na żądanie zainteresowanego użytkownika, poinformuje tę osobę niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu miesiąca od otrzymania żądania, o powodach niepodjęcia działań, ponieważ podobnie jak fakt, że zainteresowany użytkownik może złożyć skargę do organu ochrony danych wymienionego poniżej i, jak podano w tym samym miejscu, możesz skorzystać z prawa do sądowego środka ochrony prawnej.

 

12.4. Użytkownicy mogą zgłaszać swoje żądania do Administratora w dowolny sposób pozwalający na identyfikację ich osoby. Niezbędna jest identyfikacja Użytkownika składającego żądanie, gdyż Administrator może uwzględnić żądanie jedynie osobom, które są do tego upoważnione. Jeżeli Administrator ma uzasadnione wątpliwości co do tożsamości osoby fizycznej składającej żądanie, może zażądać dostarczenia dodatkowych informacji niezbędnych do potwierdzenia tożsamości danego Użytkownika.

 

12,5. Żądania Użytkownika mogą być przesyłane drogą pocztową na adres administratora danych podany pod adresem pocztowym* sklepu internetowego lub pocztą elektroniczną na adres poczty elektronicznej* sklepu internetowego. Żądanie przesłane pocztą elektroniczną Administrator uważa za autentyczne jedynie wówczas, gdy zostało wysłane z adresu e-mail podanego przez Użytkownika Administratorowi i tam zarejestrowanego, przy czym użycie innego adresu e-mail oznacza, że żądanie jest ignorowane. W przypadku wiadomości e-mail za datę otrzymania uważa się pierwszy dzień roboczy po wysłaniu.

13. Ochrona danych, bezpieczeństwo danych

 

13.1. W ramach czynności związanych z zarządzaniem danymi i ich przetwarzaniem, administrator danych zapewnia bezpieczeństwo danych, stosując środki techniczne i organizacyjne oraz wewnętrzne zasady proceduralne, zapewnia egzekwowanie przepisów prawa oraz innych zasad ochrony danych i prywatności. Podejmuje odpowiednie działania mające na celu ochronę przetwarzanych danych w szczególności przed nieuprawnionym dostępem, zmianą, przekazaniem, ujawnieniem, usunięciem lub zniszczeniem, a także przed przypadkowym zniszczeniem i uszkodzeniem, a także przed niedostępnością wynikającą ze zmiany stosowanej technologii.

 

13.2. System informatyczny Administratora Danych od samego początku rejestruje dane będące podstawą pomiaru ruchu i mapowania zwyczajów podczas korzystania ze strony internetowej, dzięki czemu nie można jej bezpośrednio powiązać z żadną osobą.

 

13.3. Dane przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji celu prawnego określonego w niniejszej informacji, w niezbędnym i rozsądnym zakresie, w oparciu o obowiązujące przepisy prawa i zalecenia, przy zachowaniu odpowiednich środków bezpieczeństwa.

 

13.4. W tym celu Administrator danych korzysta z protokołu http „https”, aby uzyskać dostęp do strony internetowej, za pomocą którego komunikacja internetowa może być szyfrowana i jednoznaczna identyfikowana. Ponadto, zgodnie z powyższym, Data Manager przechowuje zarządzane dane na listach zarządzania danymi zapisanych w formie zaszyfrowanych plików danych, wydzielonych dla każdego celu zarządzania danymi, którym poszczególni pracownicy Menedżera – realizujący zadania związane z działalnością wymienione w tym arkuszu informacyjnym – mogą mieć dostęp, których obowiązkiem jest ochrona danych i zgodność z niniejszym arkuszem informacyjnym oraz odpowiednimi przepisami dotyczącymi odpowiedzialnego postępowania.

 

14. Egzekucja
Zainteresowane strony mogą skorzystać ze swoich praw w sądzie i skontaktować się z krajowym organem ds. ochrony danych i wolności informacji.

 

Data

18.1.2025

 

Nazwa firmy: Dol-Kre-4you

spółka z ograniczoną odpowiedzialnością